pátek 12. července 2013

BLOG!

Ahoj, vítejte na mém blogu :)
Dříve jsem už měla blog, ale po čase mě blogovaní přestalo bavit. Ale uvědomila jsem si, že je to můj koníček a chci v něm pokračovat. Na starém blogu jsem smazala všechny příspěvky a proto jsem si založila tento nový. Tak doufám, že u něho vydržím.
Můj blog bude hlavně o recenzích kosmetiky a dalších přípravcích na pleť a na vlasy. :)
Tak snad se vám tu bude líbit :)

6 komentářů:

  1. Jůů já tě našla! :) Skvělýýý! :D bylo mi hrozně líto, žes všechno smazala a že tam na tebe nebyl ani žádný kontakt.. :D
    Určitě tě budu chtít dál sledovat, ale nějak tady nevidím žádný tlačítko :D..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a taky doufám, že odsud jen tak ze dne na den nezmizíš! :D :)

      Vymazat
    2. :) Jéé, děkuju. Tlačítko přidáno, jsem na to úplně zapomněla. :D
      No myslím, že tentokrát nezmizím ;)!

      Vymazat
  2. Tvůj blog jsem předtím neznala :) Zvu Tě na mou giveaway :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentáře♥