středa 31. července 2013

Tělový krém Balea

Mám tu pro vás recenzi tělového krému, který jsem si nedávno koupila. :)

Je to tělový krém s vůní broskve. V drogerii jsem zaznamenala pouze tento a pak s vůní kokosu. Vím, že jich bylo více, byly různé limitky,atd. Ale u nás jsou k dostání pouze tyto dva. :-)
První velké + je vzhled. Není to nějaká složitě řešená tuba z, které musíte zbytek krému dolovat. Z této nádobky dostanete úplně vše. 
Krásně voní! Vůně je sice intenzivnější, ale mně to nevadí. Není to taková ta chemická vůně, kterou nemůžete cítit. Na těle vůně vydrží pár hodin. 
A asi nejdůležitější je hydratace a tu já můžu jenom vychválit. :) Vážně krásně hydratuje! Má příjemnou konzistenci, která se rychle vstřebává. Pokožka je po něm krásně jemná. 
Stojí něco kolem 60 korun v DM. Já vám ho můžu jenom doporučit. :) 




3 komentáře:

  1. já mám z limitované edice malinové a je skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Taky by jsem chtěla vyzkoušet i s jinou vůní..;)

      Vymazat
  2. Ahoj :) narazila som na tvoj blog ked som si prezerala iné tak ako vidím aj ty si začiatočníčka táto recenzia je fakt skvelá asi sa zastavím po nom v DMke :) pripájam sa k čtenárom ak by si mohla bola by som rada k by si bola ja ty mojou čiže tu je môj blog http://bettychannell.blogspot.sk/ :) Ďakujem

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentáře♥