středa 17. července 2013

NYC- 320 Blue Sky

Ahoj :)
Dneska mám tu pro vás mám jenom ukázku laku na nehty, který jsem si koupila.
Původně jsem chtěla nehty nechat chvilku odpočinout, protože je mám dost zničené. Mám je velmi jemné a hodně se mi dvojí. Asi si budu muset pořídit nějaký přípravek pro posílení nehtů.! Ale prostě jsem téhle krásné barvě nemohla odolat.
Je to krásná mint barva. Lak kryje dobře, nanáším ho ve dvou vrstvách. Barva je tak více sytější. ;)

Cena- 29 Kč. 


10 komentářů:

  1. Tak ten je mega krásnej, fakt lituju, že mám takový nehty, jaký mám.. a že si lak můžu dát jenom nevýrazný :// Hned bych si ho šla koupit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :/ Mně se v poslední době nehty taky dost zhoršily, tím častým lakováním a odlakováváním,..Potřebovaly by nějakou pauzu.:D Ale to bych asi nevydržela.:D

      Vymazat
  2. nádherná barva, mám podobný od Rimmelu :)
    Já od NYC ještě nemám ani jednu věc, divný :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásná barvička :-) jestli ho uvidím hned ho beru :D

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentáře♥