neděle 4. srpna 2013

Gliss Kur Ultimate oil elixir

Protože jsem tak trochu blázen do vlasů.  A zkouším pořád nové přípravky ať už to jsou šampony+kondicionéry/balzámy, laky, tužidla, pečující oleje,atd.. Tak občas napíšu taky nějakou tu recenzi na nějaký z těchto přípravků :)
Asi před měsícem jsem si koupila tento šampon+balzám. Byla/je to novinka tak jsem ho hned vzala. Pro mě je samozřejmost si k šamponu koupit i kondicionér/balzám ze stejné řady. Ale vím, že pro mnoho lidí to samozřejmost prostě není.! Mně se moje vlasy bez kondicionéru nelíbí, nejsou tak lesklé a jemné.!
No někdy bude určitě článek jenom o mých vlasech!

Tak a teď už k šampónu a balzámu.



Šampon je určen pro velmi namáhané a lámající se vlasy.

Používala jsem je měsíc a za tu dobu nemůžu nijak říct, jestli se mi vlasy méně lámou a nebo ne. Ale vlasy jsou krásně jemné, lesklé, jdou snadno rozčesat a krásně voní. Pro někoho by mohlo být mínus, že obsahuje silikony,.. a blá, blá, blá co dalšího. Vážně popravdě nechápu proč to lidi tak strašně řeší.! 


Nahoře-balzám
Dole-šampon 

Já bych šampon i balzám zhodnotila velice kladně.:) 
Seženete ho v Dmku, Rossmannu za nějakých 70kč.
Máte rádi přípravky od Gliss Kur? 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře♥