pátek 23. srpna 2013

New in

Dneska jsem zase po dlouhé době zavítala do drogerie. Šla jsem hlavně pro věci, které jsem potřebovala. Ale stejně jsem nakonec koupila i něco navíc.


Vlastně jedna půlka jsou přípravky na vlasy a druhá přípravky na pleť. :)
2x lak na vlasy Garnier- dva jsem si koupila, protože byl jeden za 41 Kč. Takže jsem je tam nemohla nechat. A tužidlo taky za 41 Kč.
Balzám na vlasy Balea. Dlouho jsem chtěla vyzkoušet šampóny, balzámy od Balei. A dneska jsem si konečně koupila aspoň ten balzám. Je určen pro namáhané a poškozené vlasy. Stál mě 42,90 korun. 
Garnier čistící gel s kartáčkem, nebo jak to říct 99- Kč
Ryor bylinné tonikum pro normální a smíšenou pleť- 64,90 Kč
Ryor dvoufázová odličovací emulze pro všechny typy pleti (což na fotce není vidět, potože jsem ho předtím zamíchala a při focení si to neuvědomila) - 89,90 Kč
Nivea osvěžující čistící pleťový gel -120 Kč
Tak a to je vše. :) Myslím, že teď se do drogerky zase nějakou chvilku nepodívám. 
Máte nějaký z těchto přípravků? 

3 komentáře:

  1. pekný nákup, riadna šupa! :) Ryor výrobky sú skvelé! :-)inak pekný blog

    OdpovědětVymazat
  2. Niečo z toho určite vyskúšam. :)
    Máš skvelý blog od teraz ta odoberám dúfam, že si pozriš môj blog a ak sa ti bude páčiť začneš ho odoberať. :) http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Super blog. Ryor mám ráda, akorát zrovna ten dvoufázový odličovač mi moc nesedl. Vždycky jsem po něm měla mastný xicht celý den :DD Ale každý je jiný :)
    http://www.makeupacademy.cz/

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentáře♥