neděle 11. srpna 2013

Pet TAG

Ahoj  všem :)
Omlouvám se za mou týdenní neaktivitu.! Ale dneska tu pro vás mám TAG o mém domácím mazlíčkovi. :)
Máme doma docela dost zvířat- našeho pejska+ babičky pejska, kočku, křečka a na zahradě takový ty, který já zrovna v lásce nemám jako jsou žáby, hadi,..
Rozhodla jsem se, že tento tag udělám na našeho psa, protože je to takový můj bráška. :)


1)Jméno domácího mazlíčka?
Rony/Ron 


2)Co je to za zvíře a jaké je to plemeno?

Pes, Kavkazský pastevecký pes


3)Jak je starý váš mazlíček?

5 let, na podzim to bude už 6 


4)Jsou nějaké podivné vlastnosti,který děla váš mazlíček?

Neřekla bych, že dělá nějaké podivné věci. Je to pes a dělá ty psí věci. 


5)Co pro vás znamená vztah se svým domácím mazlíčkem?

Hodně.♥ Je to ten nejúžasnější pes na světe! 

6)Jaké jsou vaše nejhezčí a nejsrandovější historky?
Asi tady nebudu všechno vypisovat. Ale třeba když jsme s ním jeli k veterináři tak si prostě umanul, že dovnitř nepůjde a seděl tam na místě a nešlo s ním pohnout.Takže nás ho tam asi pět táhlo dovnitř. Nebo když jsem s ním byla minulý podzim na procházce, tak se na louce rozeběhl za kočkou. A bylo to z ničeho nic a on běžel jak střelený a já za ním!. A nedávno lezl za tátou na houpací síť a vylezl za ním a udělal v síťi docela velikou díru,,atd. 


7)Jaké přezdívky má váš domácí mazlíček ?

Většinou mu všichni říkáme normálně Rone, sestra má takové přezdívky jako Ronýsek, Roňák. :D 







Máte nějakého domácího mazlíčka? :) 


4 komentáře:

Všem moc děkuji za komentáře♥